Måndag.


Nu har vardagen kommit till oss igen. Ingen har jullov eller har semester. Nu är det måndagen, den första dagen som dom flesta går i skolan för i år. Jag själv har det som alltid. Går hemma och väntar på att den lilla skall titta ut. Men Elliot skall iaf till dagis i morgon, så då kommer man mer in i veckodagarna.

Fast idag har vi haft besök av Ida och lilla Elin som har hunnit bli snart 5 månader! Tiden går bara för fort. och det är inte första gången jag säger det och nog inte den sista heller. Det är iaf pga av vi har haft dom på besök så har jag inte hunnit blogga nått idag. Men det är det värt. Det är inte varje dag man heller hinner skriva 10 miljoner inlägg per dag.

Snart vankas det mat hos oss också. Jag skall göra en kebabgryta med ris till. Elliot och Pelle gillar den, så det får bli det idag. Det går dessutom fort att göra. Sen är det dags för Elliot att bada och lägga sig i soffan och bli trött, sen förhoppningsvis så somnar han så småning om. Halv åtta hos mig startar idag med som man måste se och självklart Familjen Annorlunda också :)

Men nu tror jag faktiskt att jag får sätta lite fart om det skall bli någon middag :) Plus att hela min kropp skriker efter vatten! Jag är sjukt törstig jämt. Jag dricker flera liter vatten per dag. Det är sjuka mängder :/ Men gott är det haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0