Måndag


Idag är den en sån här måndag, som man bara måste kalla lyckad. Redan tidigt på morgonen så kan bara en enkel liten sak påverka hela dagen. Så är det för oss idag. Ingen negativt utan det här är bara positivt :) Jag hittade en perfekt vagn igår på blocket.se, i vår prisklass och dessutom här i Söderköping. Jag trodde att den inte skulle finnas kvar, men det gjorde den. Så i morgon skall vi hämta bebisens barnvagn. Känns så himla underbart att det är klart :) Nu är det bara sängen till Elliot som måste inhandlas sen är vi helt färdiga. En Brio kombi vart det. Visserligen är det en enkelvagn, men vi skall köpa en ståbräda plus att vi har 3 st vagnar till Elliot haha. Men bara att få något som en barnvagn fixad, kan få hela dagen att bli perfekt. Och ni vet ju, jag älskar barnvagnar haha!

Mer idag då? Jo, om en timme skall jag och Elliot hem och leka hos Pernilla innan lunch. Kanske Elliot blir extremt trött sen när vi kommer hem så han sover en lång stund :) Då skall jag ta tag i klädkammaren så att vi får plats med pluttens barnvagn. Sen fick vi 3 paket blöjor av Sandra och Jesper igår som vi måste göra plats åt. För det blir lite trångt inne på toaletten om man har 6 paket blöjor, 3 till Elliot och 3 till plutten hehe. Senare idag blir det nog en sväng upp till Pelles föräldrar och gosa lite med Ozzy och fika lite. Annars så ser vår dag rätt lugn ut, vilket är ganska skönt.

Höres :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0