Lasange :)


Nu har vi precis börjat tvätta och Elliot deltar i det lika mycket som vi. Han älskar att hjälpa til hehe :) Just nu går han runt med tvättkassarna och skall ställa ut dom i hallen haha.

Om några timmar kommer Svea och Henka hit med. Då skall vi ner till Willys först och handla lite och sen skall jag påbörja maten som många här hemma har längtat efter. Lasange! Måste erkänna att det skall bli vääldigt gott, för det var ett tag sen nu vi åt det här hemma. Iaf hemmagjord :)

Men nu skall jag snart ordna fram lite mellis till mig och Elliot o se på Unga mödrar på tv:n. Förhoppningsvis så kan jag äta utan att få ett par rejäla sparkar så maten nästan kommer upp igen ;P Min busiga lilla bebis! Det är inte lång tid kvar nu, wiiiiiiiiee :D


Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 33

Haha ja jag kan tänka mig att dagarna går fort när man har en liten grabb att ta hand om samtidigt :) jag har ju bara 3 dagar kvar i plugget förhoppningsvis (om vi inte måste komplettera något i vårt arbete) och sen kommer jag inte göra något direkt... passa på att ta det lite lugnt innan Liten kommer bara hehe :)

2011-01-06 @ 18:55:09
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0