Kanske en blivande kock?


Elliot har blivit jätteintresserad av att hjälpa mig i köket när jag bakar eller lagar mat. Han skall göra så mycket som möjligt själv, men måste säga att hans hjälp kanske inte är den bästa, för jisses vad arg han bli när jag tar ett redskap som han använder och som jag måste ha :P Kanske köpa dubbel uppsättning? Och kanske blir han en kock senare i livet? :D

Vi har iaf ätit mat nu. Blev, kroketter, snitzel, sås och sallad till :) Det var gott för magen det. Nu känns det dock som om jag skall rulla fram även om jag åt relativt lite. Inte lätt när magsäcken sin, är platt som en pannkaka av att en bebis ligger där inne och tar plats. Nästan som att man har opererat magsäcken utan operation haha. Jags kall hoppa in i duschen nu medans mina underbara pojkar sitter i soffan och kollar på skidskytten. Jag hinner nog se slutet iaf när jag har kommit ut ur duschen. Sen blir det postkodsmiljonären, Let´s Dance och kanske någon bra film efter om jag orkar vara vaken hehe :) Lite fredagsmys på detta med lite godis som jag fick av älsk förut när han var i affären.

Duschen nu var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0