Kan man bli så trött?


Det sa bara pang och sen blev jag så himla trött. Middagen blev gjord, men orkade jag äta? Nej. Vet att jag måste för bebisen skull och min egen. Men det är inte lätt när man i stort sätt somnar vid bordet. Elliot skall bara bada nu och sen skall både han och jag lägga oss i sängen. Han somnar nog ganska fort, men jag får försöka hålla mig vaken. Måste äta nått innan jag somnar. Sannolikheten att jag lyckas är nog ganska liten, tyvärr.

Måste fixa det sista nu. Sen blir det den efterlängtade sängen som står och väntar på mig.

Du gör inte alltid fel. Jag älskar dig, men ibland har du bara svårt att förstå mig när jag är trött.. Du är mitt allt älskling. Det vet du <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0