Jag har gjort det igen


Glömt bort bloggen i princip. Det har varit ganska skönt att slippa tänka på den ibland och bara hinna med sånt som man bara måste göra.

Idag är det söndag, och det är 1½ månad kvar tills vår lilla skatt är beräknad att komma till världen. Jag hoppas på lite tidigare jag hehe. Elliot ligger och sover middag nu och har gjort det i 2½ timme :) Pelle är iväg och storhandlar med Jeppe. Så det menas med att jag har haft hur mycket tid som helst för mig själv nu på eftermiddagen. Men tror ni att jag har nått att göra? Nope, har suttit framför datorn hela tiden i stort sett och inte gjort ett skit, för allt är redan gjort :/ Så jag har haft det sjukt tråkigt faktiskt haha. Har bara hoppats på att Elliot skulle vakna men när han gör det så somnar han ju om hela tiden. Fast jag skall snart väcka honom, så han får en ny blöja och får i sig lite mellis innan Pelle och Jeppe kommer hit med all mat. Sen skall vi hem till Sandra och Jeppe o fika och äta mat. Det blir mys! Elias har säkert växt massor med sen vi såg honom sist så det skall bli spännande.

Väcka min stora plutt nu kanske, så jag får nått att göra? Kom på att jag måste ringa min pappa som fyller hela 49 år idag med! Grattis pappa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0