Här var det livat!


Magen rör sig och får dess mest konstiga former. Ont gör det också stundtals av gångerna med. Jag älskar att vara gravid, men när veckorna börjar bli färre och bebisen större så tycker jag mest att det är obehagligt med alla rörelser. Iaf en del, dom som gör så ont. Den här gravidteten och bebisen är ju som jag har sagt tidigare, väldigt annorlunda än när jag väntade Elliot. Min barnmorska sa att det kanske beror på att det är redan en som har töjt ut rummet på "hotellet" tidigare, så det finns säker mer plats att röra sig på. Det är mest vid den här tiden och sent på kvällarna som bebisen härjar runt där inne och trycker ut sig åt alla håll och kanter. Fast måste ju erkänna att det är mysigt hihi :) Tror också att bebisen har vänt på sig nu eller är på väg, för sparkarna kommer mest uppifrån och sen känns det som om ett litet huvud ligger nere vid bäckenet eller vad det nu heter.

Jag hade gärna tagit magbilder som vår kamera krånglar och vill inte fungera som jag vill när man för över bilder till datorn. Men jag får ta en bild med mobilen senare så nu får se hur gigantisk magen har blivit :) Dock är jag mindre den här graviditeten tycker jag.


(Bild lånad från google.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0