Fredag


Nu var det helt plötsligt fredag igen och det var julafton för 2 veckor sen. Är det bara jag som tycker att det har gått riktigt fort? Tiden bara rusar iväg och snart har vi väl vår lilla bebis i våra famnar. Elliot är jätteintresserad av magen, men jag tror dock inte att han vet att det är en livs levande bebis där inne. Men han klappar magen, hjälper till att smörja in den och pillar (till min förbannelse) på min navel haha.

Men idag så skall jag nog ta tag i att röja undan julen. Men det tar emot. Jag vill ännu ha jul. Det där myset och ljuset från granen och Elliots blickar han ger oss när han tittar på det stora trädet vi har ställt i vardagsrummet. Nåja, det är ju jul snart igen haha ;P Fast först så skall Elliot äta upp sin lunch sen skall jag, Svea och Elliot gå upp till fammo och faffen (hans farmor och farfar alltså) för att hälsa på lite och underhålla farfar som säkert är sugen på lite lek hihi :) Pelle kommer upp senare, för han vill ha lite egentid här hemma. Då kanske kanske kanske man kan få honom att ta disken som jag egentligen skulle ta?

Det är strålande väder med dessutom, så det blir skönt att få komma ut lite med :)


Har min lille älskling varit så här liten?

Kommentarer
Postat av: Jossie - Gravid i v. 34

Jag studerar ju, så jag har ingen föräldraledighet - bara studieuppehåll och den börjar på torsdag förhoppningsvis (om det inte är något arbete som måste kompletteras vill säga) Ja jag vill hitta på något med sambon, men vet inte vad man kan göra? Haha, jag är dålig på att komma på.. Några förslag? ;)

2011-01-07 @ 12:58:34
URL: http://jsantinelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0