Ett hav av byggklossar


Elliot river ut sina byggklossar han fick av sin ena faster i julklapp, för jämnan. Om inte det är klossarna så är det hans fina dammsugare som gäller haha. Fast just nu är det ganska fint på golvet. Det liggar bara ett par kuddar, ett par stövlar och några leksaker på golvet. Det är inte så att det ser ut som om det är en tornado som har flugit in och stökat till iaf :)

Pelle sitter och ser på skidorna på tvn, vilket jag också hade tänkt göra alldeles strax. Senare skall jag spendera lite tid med Freyda som kommer hit. Elliot kommer iaf bli jätteglad, för han gillar henne hehe. Min sötnöt :) Annars ser den här dagen ut att bli ganska lugn. Jag skall tvätta alla bebiskläder sen ikväll bara och sen blir det nog någon bra film när Elliot har somnat för natten. Fast ikväll skall jag lägga mig tidigt. Igår somnade jag inte förens runt 01.15 :/ Så jag var rätt trött i morse, för Elliot har dessuutom stökat runt en del i natt. Så några sena nätter blir det inte mer. Inte förens bebisen har tittat ut ;P

Nej skidor på tvn nu och lite mys med familjen min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0