En lördag med en ny familjemedlem.


Jag vet inte om jag har skrivit det, men ni minns kanske att Pelles föräldrar hämtade en 7 månaders valp innan jul? Den fick dom tyvärr lämna tillbaka för den var alldeles för ouppfostrad och visade sig vara aggresiv mot en del människor och andra hundar. Men nu, idag så får dom hem en 14-veckors valp som heter Ozzy! Svea, Henka och Pelles föräldrar är i Västerås nu skulle jag tro. Där befinner sig valpen. Så ikväll skall vi hem till svärföräldrarna och fylla på vatten i vattenskålarna och vänta på den nyaste familjemedlemen. Det ser vi allihop fram emot!

Igår så var vi hos Sandra och Jesper. Elias och Elliot var på bra humör båda två tyckte jag :) Jag fick hålla Elias en stund och som han log mot mig. Vi hade ett djupt samtal haha. Elliot var väldigt hjälpsam då och ville hjälpa till att klappa på ryggen och hålla emot. Så söta dom två var :) Men vi hade det väldigt mysigt där, förutom att Elliot kräktes. Han åt alldeles för mycket mat, chips och pepparkakor :/ Så jag fick ta och duscha av honom, min lilla älskling. Men sen blev han snabbt pigg igen och ville busa med oss. För övrigt så var det en lyckad kväll, som alltid när man är med dom <3

Nu på eftermiddagen så vankas det lunch strax och sen skall Elliot få sova en stund. Jag skall sitta på Blocket.se och lägga in en annons på vår Akta Graco Mirage, som vi har valt att inte ha kvar pga att vi har så galet många vagnar och nu när vi får en till så måste vi rensa lite bland våra vagnar haha :)

Måste sluta nu. Elliot håller på och somnar, så måste få i honom lite lunch innan. Skriver mer ikväll när vi har träffat valpen Ozzy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0