Elliot älskar att äta


Inte mat dock, men frukt och grönsaker :) Nyss när vi åt mellis så åt han 3 bananer och drack två glas mjölk. Min stora pojke. Så nu har han fått en massa ny energi och har nog bestämt sig för att möblera om haha. Han flyttar sitt lego till soffan och sin leksakshylla ttill mitt i rummet. Jag tror han är nöjd med det. Katterna är väldigt nyfinka på vad som händer och skall självklart sniffa sig runt.

Jag har också fått i mig 3 glas mjölk (visste ni att jag är galen i mjölk?) och 1 banan. Har dessutom en Japp som ligger och väntar på mig, men den tänkte jag ta sen. Just nu är jag inte speciellt sugen på den. Är ännu nöjd och belåten efter mjölken hihi. Kanske tar den när jag går till mammagruppen, vilket jag gör om ca 40 min.

Nu skall jag läsa lite bloggar och lyssna på min fina fästman och vår älskade lilla Elliot när dom busar och kommenterar skidskytten på tvn ;P


Kommentarer
Postat av: Sanna - Gravid i v.33

Sv: Jag får helt enkelt köpa hem det och skapa mig en egen uppfattning haha. :)

2011-01-12 @ 16:30:56
URL: http://saaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0