Det står verkligen helt still.


Jag har egentligen lite saker och göra, men det känns som om kroppen inte lyder mig. Eller snarare huvudet hihi!

Elliot var lite halvt jobbig i gårkväll, så man känner sig lite seg idag. Men det är väl sånt man får ta. Han hade varit vaken hela dagen och somnade runt kvart över 19, men sen när Freyda hade gått härifrån så vaknade han och var vaken till lite efter 23.00. Helt plötsligt så vart han jättepigg och ville inte alls sova. Men får väl tacka honom för sovmorgonen till klockan 8 iaf :)

Ikväll så kommer Svea och Henka hit o skall äta middag. Mysigt! Det ser vi alla fram emot. Men innan det så skall jag och Elliot gå ner till affären med Pernilla och Wilma. Efter det så blir det lunch och sen hem till Pelles föräldrar o mysa med Ozzy och umgås lite.

Just ja, jag var ju hos barnmorskan i onsdag och lyssnade på bebis. Allt såg iaf bra ut och det rör sig fint där inne i magen. H*n ligger med huvudet nedåt nu, men nästa gång skall vi känna om det är fixerat eller ruckbart. Elliot var fixerad redan i vecka 32, så det skall bli spännande och se hur det ser ut med den här lille spillivinken :P Och en annan positiv sak, det märks att jag har rört på mig mer och ätit mer rätt den här graviditeten, för jag har bara gått upp 7kg sammanlagt sen inskrivningen. Vilket jag är oerhört tacksam över. Med Elliot gick jag ju upp 28kg och gick bara ner några kilon innan jag vart gravid igen. Plus att jag inte riktigt försökte gå ner i vikt heller. Men nu så! Sen när lille plutt har fötts så skall jag börja stenhårt på att äta rätt, gå långa promenader och inte äta så mycket godis o läsk. Det gäller även nu i och för sig. Och jag menar inte att jag bantar och så nu, utan tänker bara på vad jag äter :)

Nu skall jag klä på mig och sen leka lite med Elliot. Skall gå ner till willys om 50 min. Och jag är rätt långsam på morgonen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0