Det där var skönt!


Elliot gav oss en riktig sovmorgon i morse. Han vaknade vid halv 9, så jag måste ju erkänna att jag känner mig ganska utvilad just nu. Men tröttheten kommer väl tillbaka på eftermiddagen skulle jag tro.

Vi har ätit frukost för en liten stund sen, så det är nog dags att klä på sig kläder och börja dagen med att göra rent toaletten. Usch, jag hatar när toan är ofräsch. I morgon skall jag skaffa en sån där gelegrej som man pluppar ut i toaletten. Den sägs vara väldigt bra, så måste ju prova :P

Annars idag så blir det ganska lugnt. Skall ut och gå med Freyda senare idag, med Elliot också så klart. Pelle skall iväg på utbildningen kl.13. Då blir vi själva hemma, så man får passa på att hitta på nått. Elliot lär väl sova, så då kanske man får lite tid för sig själv också?

Kläder på var det nu ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0