Det är bara att ta sig igenom detta.


Har varit trött och grinig hela dagen idag. Men när jag fick gråta ut en stund och avreagera mig lite, så känner jag mig mycket bättre. Att mixa hormoner, trötthet och förkylning, gör nog ingen till en bra människa. Fast nu mår jag som sagt bättre. Huvudvärken är ett faktum dock. Vi har städat och plockat lite här hemma idag mellan skidorna på tvn. Jag har suttit och skrivit färdigt allt som rör Elliot när vi åker till förlossningen. En liten lathund om hans rutiner och så vidare. Just så att han skall få det så tryggt som möjligt när vi inte är hemma. Jag skall ställa mig och ta disken om en stund. Efter det blir det nog att gå upp till Pelles föräldrar o prata lite med dom om allt som rör Elliot när dom passar honom när vi är på förlossningen som sagt.

Den här dagen har varit riktigt upp och ner, men förhoppningsvis så börjar det klarna upp nu och bli bättre. Bebisen trycker på som bara tusan med sin lilla rumpa upp mot mina lungor. Hemskt skönt, or not hehe.

Äsch diska dags kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0