Dålig uppdatering, jag vet :/


I måndags så hade jag ont i magen som ni vet. Sent på kvällen så fick min mage nog och jag började må jätte illa. Då kräktes jag massor, bara så där helt plötsligt :/ Inget vidare roligt och efter det så frös jag som en tok. Det var magsjukan som var och hälsade på. Roligt roligt!

Men nu mår jag så mycket bättre, och har till och med varit på en promenad nu på förmiddagen. Gick till veterinären och hämtade ut ett recept på p-piller till Sirie. Hon började löpa igår och det är minsann inte roligt att lyssna på. Speciellt när man skall sova. Så det fick bli det som en snabb lösning. Vi vill kastrera henne, men eftersom veterinären skall flytta om några veckor så får det bli sen i vår i stället.

Elliot och Pelle är på väg hem från dagis nu. Han har lite feber så han fick hämtas tidigare. Bara han inte får samma skit som jag har haft!

Min onda rygg, eller snarare foglossningen och jag skall sätta oss i soffan nu och vila. Usch det gör fruktansvärt ont, men kanske har det och göra med att jag har varit still i flera dagar så att musklerna är lite stela? Nåja, hörs senare om jag får tid över för någon mer bloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0