Då var det dags igen!


Nu har hela familjen drabbats av den dumma elaka förkylningsbakterien som Elliot har tagit hem från dagis. Jag och Pelle har feber och snoren rinner. Elliot är dock den som är piggast av oss alla men hemskt förkyld och hes. Så något bloggande nu blir det inte förens jag är frisk. Måste ta hand om mig jsälv och mina kära <3 Plus att man har ett hem som ingen annan än jag och Pelle tar hand om och en sjuk son som måste aktiveras.

Har jag sagt det? Att jag hatar att vara SJUK! :'(

Min mamma befinner sig i Norrköping nu på konferans med sitt jobb. Ni skall bara veta hur jobbigt det är att ha henne så nära men att man inte kan träffa henne. Har ju inte träffat henne nu sen slutet på oktober och dom kommer inte hit o hälsar på förens i början på april när bebisen har kommit. Jag längtar sjukt mycket efter mamma, speciellt när jag är sjuk. Hon åker dessutom genom Söderköping för att komma till Norrköping. 300 meter bort är hon då från där vi bor. Det är deprimerande! :(

Hoppas ni är friskare än vad vi är iaf! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sjuk kan väl som helst bli. Man ska ju inte anklaga att det är dagiset fel att ni ligger sjuka. Tänk på vad du skriver ut i bloggen. Kan likaväl vara vädret men tror inte att dagis har smittat er. Låter som ni bli sjuka så fort ni bara går in där!!!

2011-01-18 @ 15:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0