Blank is och en helt underbar fästman :)


Middagen är avklarad och mina pojkar har hjälpts åt att dammsuga och diskat :) Elliot är så söt när han går efter Pelle med sin egna lilla dammsugare och låtsas dammsuga han med. Just nu så står Pelle och diskar och Elliot tvättar kaklet med sin egna tvättsvamp hihi. Jag själv var nyss ute i tvättstugan för att starta dom första maskinerna med bebiskläder. Men det var en match att ta sig ut dit. Det har regnat nästan hela eftermiddagen, så nu är det blank is på hela vägen till tvättstugan, så jag höll på att ramla omkull ett antal gånger. Så jag fick gå jätteförsiktigt. Skall bara ut en gång till nu, sen är det dags för Elliot att sova. Pelle får nog springa ut till tvättstugan sen resten av gångerna, för jag vill inte riskera att halka omkull.

Ni såg väl att jag har lagt ut en magbild i inlägget innan? Min mage ser stor ut på bild, men det känner mig inte alls så stor :P Tror inte hjärnan är riktigt införstådd med att jag är gravid ännu hahahah!

Nu skall jag dock fixa lite inne i barnens garderob i klädkammaren så alla bebiskläder får plats :)


Elliot, på juldagen i sin fina stickade "Pippi Långstrumps"-tröja, som min farmor har stickat åt honom :) Dessutom ett par raggsockar i samma mönster!

Kommentarer
Postat av: Plastmoffa

Fin bild på Elliot,synd att nappen alltid är med :-(



;-)

2011-01-09 @ 09:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0