Torsdag


Pelle var snäll och lämnade Elliot idag på dagis. Jag själv har så ont i foglossningen nu att jag knappt vet vart jag skall ta vägen. Det tar emot att till och med gå på toa. Det mest frustrerande är när man blir så pinknödig och måste skynda sig till toan och man själv går som en snigel haha. Aja, det är inte så lång tid kvar så jag kan nog stå ut ett tag till. Huvudsaken är ju att bebis mår bra.

Idag har vi verkligen inget inplanerat. Jag vill bara ta det lugnt och vila så mycket jag bara kan. En liten promenad till dagis blir det sen när Elliot skall hämtas igen. Jag måste ju få lite frisk luft och sen är det alltid roligt att hämta lillfisen hihi :)

I morgon så bär det tidigt in till Norrköping, för jag måste fixa ny legitimation. Mitt går ut nästa vecka haha, kul! Tur att det går fort att få det. Och sen blir det att leta efter en födelsedagspresent till Elliots kompis Oliver som blir 2 år idag! Vi skall på kalas på söndag hos min underbara Linda :) Som jag har längtat efter att få träffa henne igen och nu får jag dessutom träffa hennes familj med. Det skall bli roligt. Så det blir full fart både i morgon och på söndag, men det ser jag fram emot :)

Dags att klä på sig lite nu och sen se vad jag och älsk hittar på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0