Torsdag


Dags att kickstarta den här morgonen med lite musik i högtalarna och en otroligt hjälpsam son. Pelle är på utbildning idag så det blir bara jag och Elliot här hemma nu på förmiddagen. Senare så kommer Sandra och Elias hit på besök :) Det skall bli mysigt. Var evigheter sen vi sågs nu pga av alla sjukdomar vi har haft här hemma. Så jag kan tänka mig att Elias har blivit mycket större än sist jag såg honom. Han är ju snart 3 månader! Vad tiden går fort!

Igår så var jag på mammagruppen, vilket var jättemysigt som vanligt. Känns så tråkigt att tiden bara försvinner när man är där och det dröjer 2 veckor till innan man får träffa dom igen. Men men, när jag kom hem så höll Pelle på o laga mat och Freyda var här o lekte med Elliot samt åt middag med oss :)

Nej, måste sätta igång med lite städning så man slipper ta det senare. Tur att jag har Elliot som hjälper mig *fniss*. Det går kanske inte så jättebra, men han försöker min lilla snuttgubbe <3


Se så duktig han är, han torkar bordet! <3 Haha
Bilden är tagen nyss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0