Tisdag


Lilleman är på dagis nu. Han var på ett strålande humör tills det var dags att sätta sig i vagnen. Han vill hellre gå hehe :P Men till slut så gick det att locka ner honom och han lämnade hemmet med ett leende. Åh han är bara för söt! Så snart skall jag och Pelle dra igång med dagens stora projekt för dagen. Man måste ju passa på när Elliot är på dagis. Då går allt mycket fortare! Vi skall nämligen få nya bokhyllor och tv-bänk till vardagsrummet idag som passar in mycket bättre med alla våra möbler. Jag tror det kommer bli riktigt bra detta! Får se hur min kropp mår sen bara, den lär vara död :/ Tur att man inte står ensam och skall möblera om hehe.

Idag så går vi dessutom ner till 29 dagar kvar till BF! Oh herregud vad det går fort! Det känns inte alls som att vi har en bebis senast om 1½ månad. Det är vansinnigt! Men som vi längtar :D

Och sen kom jag på en annan sak med som jag har totalt glömt bort att berätta! Inte den här helgen som kommer, utan nästa, så kommer kanske en av mina allra bästa vänner hit till Söderköping och hälsar på! Har inte träffat henne sen jag var nere på Gotland sist och det var i början på oktober. Gissa om jag blev glad när hon berättade sina planer som hon och hennes pojkvän har planerat! Jag saknar verkligen mina vänner nere på ön, allra mest hon och Camilla. Nu har jag något mer att se fram emot :D

Nu är det dags att dra ur Pelle ur soffan och börja fixa här hemma! Spännande va?


Jag och Jennie, för 7 år sen! (Shit är det så länge sen!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0