Tisdag


Tisdag brukar ju vara den första dagen Elliot går till dagis varje vecka, men idag blev det lite andra planer. Det går nämligen magsjuka på dagis, så dom har satt upp varningar och massa sånt. Så ja, eftersom jag inte vill riskera att någon av oss blir sjuka i magsjuka nu när det är så nära förlossningen så fick lilleman stanna hemma idag. Även dagis tyckte att det lät som en bra idé. Lite tråkigt för Elliot dock, som hade sett fram emot att få gå till dagis o leka med kompisarna.

Så den här dagen blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig då, men man får göra det absolut bästa utav det istället. Får iaf ha min älskling hemma idag o pussa på honom massor :) Om en stund vankas det lunch här hemma också. Sen är det dags att sova middag för Elliot och kanske för mig med. Känner mig en aning trött :/ Kl. 15 så skall jag och Elliot ta bussen till MVC och lyssna på bebis. Pelle skall på en arbetsintervju, så Elliot får följa med mamma och lyssna på syskon idag. Mys!

Annars händer det inte ett smack hemma hos oss. Jag får passa på och vila när den tiden ges. Men nu skall jag leka lite med Elliot innan lunch, för nu börjar han få riktigt tråkigt hehe :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0