Söndag


Idag hard et verkligen varit en riktig slapparsöndag, eller den pågår ännu. Pelle och Elliot leker och jag sitter här framför datorn. Jag skall snart föna håret och fixa till det lite och sätta på mig lite mascara. Då kanske jag inte ser så trött ut hehe. Har inte sovit nå vidare i natt, men vem begär det av en som är höggravid och måste springa på toa hela tiden? Jaja, men tog en dusch förut och piggnade till lite grann iaf.

Om ca en timme så skall vi hem till Pernilla på playdate. Då blir det säkert lite mumsigt fika också och en massa prat. Jag måste dessutom klura ut vad vi äter till middag idag. Jag har ingen aning faktiskt, men det blir nog nått enkelt. Igårkväll åt vi fisk och potatis. Otroligt gott, och det blev över till idag med som gick åt till lunchen.

Dags att föna håret nu. Det är så kallt ute och gå ut med blött hår när man redan är förkyld är ingen bra idé haha. Jag lär nog få sällskap av min älskade Elliot som måste se vad jag gör hehe. När jag målade naglarna så skulle han självklart också ha nagellack :P Så nu går han stolt omkring och visar upp sin nagel med lila lack! Så otroligt söt min son är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0