Söndag och ingen bebis i sikte :(


Jag drömde i natt att bebis skulle komma i morgon den 28:e. Men det var ju bara en dröm, fast det hade ju varit häftigt om det verkligen skedde i morgon med ;P

Det vart inget mer skrivande igår, var helt enkelt för trött. Men idag är jag tillbaka! Elliot har varit bökig i natt och varit mycket ledsen. Så till slut fick han komma över till vår säng för han var otröstlig och jag va grymt trött. Men trots den natten så känner jag mig ganska pigg och ser fram emot den här dagen.

Pernilla och jag skall ta en promenad om drygt en timme, ner till affären. Det blir en väldigt långsam promenad eftersom foglossningen har gjort nått med mitt ben, så det vill inte riktigt hänga med haha. I affären så skall jag ha allt till middagen ikväll. Sen blir det lunchdags, söva Elliot, diska och koka nappar o flaskor, vika tvätt och sen skall man hem till Pelles storasyster Anna på kryddparty. Och sen ikväll så kommer Sandra, Jesper och lilla Elias hit på middag o för att umgås lite nu när vi alla är friska :)

Det ser ut att bli en kanondag detta! Och ännu bättre skulle den bli om mina värkar satte igång ikväll eller i natt hihi ;P Nu får jag nog ta och göra mig i ordning så man hinner bli klar till halv 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0