Sådär ja kroppen min!


Elliot och jag har städat, busat och ätit lunch nu. Vilket resulterar i en helt slut son som just nu ligger och sover middag. Jag fick värsta knäppen förut och storstädade toaletten, som inte stod på dagsplaneringen, men det var skönt att få det gjort. Så nu luktar det riktigt gott där inne och inte lukten av damm och katternas skit :P Iofs så försöker jag alltid hålla toaletten fräsch, men när Skrållan är dålig i magen så är hon, då luktar det mer än normalt. Men men, nu är det rent och fint där inne. Och inte har jag så ont i kroppen ännu!! Diskade upp disken med, eftersom vi var borta så länge igår så hanns det inte med. Pelle hade erbjudit sig att ta disken eftersom jag får så ont, men var snäll och gjorde det iaf. Så han lär bli överraskad när han kommer hem om en liten stund.

Jag skall faktiskt ta och sätta mig i soffan nu och kolla på lite tv o vila. Jag är sjukt sugen på gyros, så jag kanske kan få min snälla älskling att hämta lite mat åt mig på pizzerian? Åt faktiskt bara lite lätt när Elliot åt lunch, för jag vill äta ihop med Pelle älskling med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0