Så där ja!


Sängen bäddad, disken är diskad, lunchen uppäten och posten hämtad. Det kanske inte är så mycket egentligen men är man höggravid och har sjukt ont så är det en kraftansträngning som heter duga. Pelle kom nyss hem från Norrköping och om mindre än en timme så skall vi ner och hämta Elliot på dagis. Direkt efter måste vi ner till banken och sen fixa busskort till Pelle. Orka gå ner, men måste tyvärr. Jag lär ju vara död sen, så ikväll är det Pelleplutt som får laga mat.

Skönt det skall bli att få hem mitt lilla troll snart. Har saknat honom massor, vilket jag gör varje dag i och för sig haha. Nu skall jag fixa mina naglar och göra mig i ordning. Det värsta med en graviditet är nog hormonerna som kommer och alla finnar som jag får :/ Har en dryg finne på hakan som vägrar försvinna. Så himla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0