Plutten, vem är du?


Mina tankar just nu är mycket omkring plutten i magen. Jag är så nyfiken på vem h*n är lik, hur h*n kommer ha för personlighet och hur Elliot kommer reagera när han blir storebror. Jag har jättesvårt att förstå att vi snart blir 4 i familjen och att tiden snart är inne. Tiden har rusat förbi, och bara det gör att jag har svårt att se sig själv som 2-barnsmamma. Mina små älskade barn <3 Nu vill jag bara få föda, få leva livet som en 2-barnsförälder och njuta av livet vi har framför oss!

Om 3 timmar så får jag och Elliot lyssna på syskonets hjärta och förhoppningsvis så ligger h*n fixerad nu :) Förra gången så var huvudet ännu lite ruckbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0