Nu var den färdig!


Jag vart supernöjd med resultatet av min header på bloggen. Pelle hjälpte mig nu ikväll så den skulle bli färdig idag haha. Hoppas ni gillade den lika mycket som jag gör :)

Jag och älsklingen har ätit muffins nu och druckit té medans vi fixade bloggen. Måste ju säga att jag är grymt duktig på att baka haha! Dom vart så himla goda att jag skulle kunna äta massor, men måste tänka på vad jag stoppar i mig, för mycket godis är verkligen inte bra. Speciellt inte om man redan har ätit i helgen. Så nu får det vara bra med onyttiga saker på ett tag. Och nej, jag försöker inte gå ner i vikt eller nått. Ni som tror att det bara är att äta vad man vill när man är gravid, ni skulle bara veta, Så tänkte jag med Elliot och gick upp 28kg och hade ännu inte gått ner dom när jag blev gravid med plutten i magen. Nu har jag lyckats att bara gått upp 8,5kg sen inskrivningen och det är kanonbra för någon som vägde så mycket som jag i början :) Det där med vikten är inget jag går och tänker på jämt, men det känns skönt att man inte har gått upp så mycket. Just för att det blir mindre för mig att gå ner sen totalt.

Nu skall jag läsa lite bloggar innan jag kryper i säng med mina älsklingar. Både magen och Elliot, Pelle och våra kissar som också älskar att sova i vår säng på natten :P Man skulle kunna tro att vi driver ett kollo haha!

God natt på er och hoppas er alla hjärtans dag har varit kanon :)

Kommentarer
Postat av: Jag

Nu blev den ju ännu snyggare ju :-)

Messar dej sen underdagen

2011-02-15 @ 08:46:17
Postat av: . Pjumas . ♥

Den är fin :)

2011-02-18 @ 13:59:40
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0