Norrköping nästa :)


Om en stund så skall jag och Elliot åka in till Norrköping och träffa Linda o Oliver :) Och så skall jag ju till polisen och fixa ny legitimation (eftersom mitt går ut på tisdag haha). Men innan det blir det en sväng på stan för att leta efter en present till Oliver och skall hämta ut en body på Kappahl som man får gratis om man gick med på en föräldrasida. Kan lägga in länken till den när jag har kommit hem från stan. Efter stan så skall vi hem till Linda och äta lunch! Mums!

Nu skall jag packa det sista i skötväskan, se till så alla mina saker kommer med som jag behöver och sen muta Elliot att sitta i vagnen (vilket inte är speciellt lätt) :P Hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0