Min kropp = Död


Jag är helt slut nu och foglossningen värker mer än någonsin. Nästan så att jag inte kan ta mig framåt. Men lite har man fått gjort idag och det känns hemskt skönt. Plutts säng är bäddad och i ordning och väskan till förlossningen packad. Det är bara lite som fattas i den, men det är ju sånt som åker i när vi väl skall åka in. Om man nu inte glömmer bort hälften i all hast. Haha nej då! Svea kom hit efter jobbet, lagom till lunchdags :) Så vi gräddade våfflor. Sen efter att disken var diskad så gick jag, Elliot och Svea upp till Pelles föräldrar på fika och självklart o busa lite med Ozzy med.

Och nu ikväll efter maten så har faktiskt ställt mig och gjort kladdkakemuffins och Pelle har duschat Elliot så han är ren och fin till dagis i morgon. Jag själv skall faktiskt hoppa över Halv åtta hos mig ikväll, för att unna mig ett varmt skönt bad med boken "Föda barn" av Katarina Janouch. Visst jag vet hur det är att föda barn, men behöver friska upp minnet lite. Och det passar ju inte bättre än nu när jag skall få lägga mig i badet med massa skum och kanske lite skön musik med :) Men först skall mina smarriga muffins bli klara!

Elliot är jättetrött nu så han lär väl somna innan han har lagt huvudet på kudden haha. Men nu vet jag varför han har varit så gnällig idag. En ny tand är på väg upp nu. Så snart har han 14 tänder!

Nej ta ut muffinsarna nu, sen lägga sig i badet och efter det se på Familjen Annorlunda och njuta av en god muffins med grädde på och lite strössel! Låter inte helt illa för en måndagskväll? ;P Plus att det blir att pilla på en ny header senare med!

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Tack så mycket :)

2011-02-14 @ 20:56:31
URL: http://pjumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0