Min älskade familj


Jag känner att min familj är fullbordad när bebis har kommit och jag kan inte bli mer än nöjd när jag tänker på vilka underbaringar jag har här hemma hos mig. Livet som mamma är det bästa jag vet och skulle aldrig kunna byta ut det mot alla pengar i världen. Snart har jag två underbara barn, en fästman och två busiga katter. Som sagt, jag kna inget annat än att älska mitt liv. Det känns som om att allt bara blir bättre och bättre. Turen har äntligen landat hos oss :)

Jag känner mig stolt när jag säger att jag har allt detta och är stolt över min fina familj som jag och Pelle har skapat tillsammans. Nu vill jag bara ha vår lilla bebis här också, så vi kan njuta ännu mer av vårt liv.

Jag, fullkomligt, älskar mitt liv <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0