Lördagsmys!


Den här lördagen har varit både bra och lite dålig. I morse så började jag och Pelle tjafsa om dom mest oviktiga sakerna man kan tänka sig. Båda är ju så förbaskat envisa så ingen vill ge med sig heller. Men vi löste det på några timmar iaf och blev sams. Sen somnade både jag och Elliot i sängen i några timmar. Gud så skönt det kan vara att sova! När vi vaknade upp igen så var det dags för lunch. Blev lite rester från gårdagens middag och sen lite isglass till efterrätt.

På eftermiddagen så bestämde vi oss för att gå en promenad och handla hem våffelsmet o coca-cola. Var sjukt sugen på både våfflor och cola. Inte särskillt nyttigt, men vem bryr sig? Lite gott kan man väl få unna sig någon gång ibland. Duktiga Elliot ville gå idag och inte åka vagnen. Så han gick hela vägen till Willys, sen hjälpte han till att lägga varor i korgen och gick sedan en liten bit till när vi hade handlat färdigt. Även om han inte ville sitta i vagnen så fick han göra det till slut. Vill inte matta ut min lilla älskling :)

Nu har vi iaf ätit våfflor till middag. Gott var det, om man bortser från att Elliot vräkte i sig massor med grädde på en gång och började hosta och kräkas. Tycker nu att han känns lite varm så jag skall ta tempen på honom nu när han får pyjamas. Och sen blir det Postkodsmiljonären på tvn och sen självklart Melodifestivalen :)

Just det ja, vi la ju in vår Graco på blocket.se för 3 veckor sen och gissa vad? Det ringde en på den idag och ville köpa den i morgon. Kanon!! Lite extrapengar gillar vi att få in. Så jag har gjort rent den och nu ser den ut som en helt ny vagn om man bortser från hjulen som ser ut som dom gör när man har kört med den på asfalt.

Nej pyjamsdags för Elliot och jag skall få på mig lite myskläder och krypa ner i soffan med min kära fästman och son :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0