Jag har hittat tillbaka till min musik!


Jag har väldigt länge nu, glömt bort min favoritgrupp inom musik. Men nu när jag skulle fixa mina naglar, så skulle jag sätta på spotify och kom inte på någon bra musik. Det tog ett tag innan jag kom på vilka jag inte har hört på väldigt länge! Och det är mina älsklingar i Good Charlotte. Det var många år sen jag lyssnade på dom och har glömt bort hur bra dom var. Jag har hittat tillbaka till dom! Jag har snart lyssnat igenom hela deras senaste album som kom ut 2010 och det kommer lyssnas mer fram över. Jag kanske till och med tar med en skiva med dom till förlossningen. Vad kan få en lugnare än sin favoritmusik?


Åh vad jag har saknat "mina" grabbar i högtalarna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0