I ordning i morgon.


Vårt älskade photoshop ville inte fungera alls ikväll. Vilket retar mig något, men i morgon skall vi slåss med det så att det blir nån ordning på skiten. Så min header kommer inte in förens i morgon, men tror inte att ni lider. Det är nog bara jag som stör mig haha.

Istället för att pyssla med headern nu då, så hoppar jag i säng och hoppas på en god natt sömn och max 2 toabesök haha. Sen att det finns mjölk kvar i kylen, så man kanske kan ta sig ett glas i natt ;P

Elliot sover så himla djupt nu att nästan inget skulle kunna väcka honom och bebis gör tydligen likadant för det är lugnt nu en stund iaf. Blir väl sen när man har lagt sig för att sova som det skall boxas och trängas där inne. Men det är ju bara mysigt, även om det gör ont.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0