Headhunterz.


Headhunterz är en riktigt bra kille som gör skitbra musik i jumpstyle. Och Elliot är praktiskt taget galen i den musiken, vilket både jag och Pelle också är. Bebis brukar sprattla också o bli livlig hehe :) Bra musik till exempel när man skall städa, festa eller bara dansa på här hemma med mitt lilla vilddjur till son ;P Kanske sätta igång en förlossning så småning om med haha?

Nej, nu skall jag faktiskt ta och sätta igång med maten för snart kommer Sandra, Jesper och Elias hit. Och då vill jag gärna ha börjat lite med maten så att det inte blir så sent, plus att jag är HUNGRIG som vanligt hehe.

Får se om jag hinner skriva nått mer nu ikväll eller om jag är för trött när dom har gått. Brukar ju bli ganska sent hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0