Handlingen, check! Nästa, middag!


Nu har familjen Cederblad-Johansson varit och handlat fredagsmys till ikväll och kattsand till våra bråkiga odjur :P Det blev chokladpudding och en massa Twix till fredagsmys ikväll. Elliot är helt galen i chokladpudding och grädde, så det blir att äta det innan det vankas läggdags för min herre.

Ikväll blir det kött, potatis och beasås till middag :) Mums! Det kan aldrig slå fel det hehe. Om man nu får i sig mat, bebis har alltid en förmåga att pressa sig uppåt när jag äter. Äsch lite går alltid ner iaf.

Jag längtar som en liten tok efter vår bebis nu och börjar faktiskt bli ganska less på att vara gravid och ha ont. Även om det är mysigt att vara gravid så kan man faktiskt ledsna på det. Jag ser ännu fram emot att få föda barn igen och jag vet att jag kan hantera smärtan med Pelles och Sveas hjälp och stöd (plus en aning lustgas o kanske någon bedövning haha). Mest ser jag fram emot att få upp vårt lilla knyte på bröstet och få se vem sötisen är. Elliot anar nog att någonting är på gång med och är väldigt mån om att klappa och mysa med magen. Han säger även "bebbiis" och pekar på min mage. Oj oj vad jag älskar vår son och vår ofödda lilla plutt! <3

Måste sätta igång med maten nu, för det tar sin lilla tid ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0