Fredag


Igår hade jag ingen ork eller ro till att blogga, plus att vi var borta hela eftermiddagen hos Elliots farmor och farfar o busade med Ozzy.

Men idag är det andra bullar som gäller. Vädret är så himla tråkigt idag, så har ingen lust att gå ut alls. Men kanske blir en tripp till affären sen när älsk har kommit hem från sin utbildning. Måste ju ha lite fredagsmys hehe. Under tiden pappa Pelle är bort nu så skall jag och Elliot hjälpas åt att pyssla och busa här hemma. Överraska pappa lite grann. Min kropp känns dessutom rätt okej idag, jag kan iaf röra mig :) Dom senaste dagarna har varit katastrofala. Smärtan när man har en foglossning är verkligen svår att beskriva, men ont så in i bängen gör det! Nej, får se hur länge min kropp orkar idag. Annars får Pelle göra resten som är kvar här hemma sen när han kommer hem.

Jag och Elliot diggar till Basshunter just nu :) Han älskar sån musik, vilket jag och Pelle också gör hihi. Även om ni kanske tycker att Basshunter är lite töntig musik, så måste jag erkänna att jag gillar honom! Sen finns det inget sötare eller roligare än att se min lille prins dansa runt på golvet och klappa händerna.

Aja, Elliot har lämnat en rolig present i sin blöja som jag och Pelle brukar säga, så jag får ta tag i blöjbytet och fixa här hemma, så man hinner leka en stund innan det är lunchdags :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0