En vild Elliot och en tokig valp!


Det var drop in-fika på dagis idag :) Riktigt mysig och få träffa andra föräldrar och sen få umgås med våra vänner Pernilla och Rickard samtidigt. Ungarna tyckte nog att det var lika kul som vi. På Elliots avdelning så har dom en ruschkana som Elliot är helt tokig i, så vi funderar på om det kanske är en bra födelsedagspresent till honom sen? När vi var på väg hem sen, så bestämde vi oss för att gå upp till Elliots farmor och farfar o hälsa på istället för att gå hem.

När vi kom dit fick vi ett glatt litet svart yrväder som ville pussa oss och hälsa oss välkomna. Alltså lilla valpen Ozzy :) Som han och Elliot busade då när vi fikade. Haha och som vi skrattade åt dom två. Försökte ta nått kort men dom blev bara suddiga för dom rörde ju på sig så mycket. Pelle fick också vara med i leken senare, och blev anfallen av både Elliot och Ozzy som skulle leka och klänga på stackars Pelle. Pelle fick dessutom Ozzys rumpa rätt i ansiktet hahah! Det gjorde verkligen min dag!

Jaja, för en stund sen åt vi middag, och bestämde mig för att göra korvstroganoff med ris. Vart så himla sugen så min familj för stå ut med att få ris två dagar i rad hehe. Elliot är helt slut nu efter all lek och bus, så han ligger i soffan bredvid Pelle och håller på o somna. Så jag skall ringa min mamma och prata lite, sen krypa ner i ett varmt bad med boken Föda barn som jag har berättat om i ett annat inlägg :)

Hoppas att er dag har varit lika bra som min har varit. Bebis är helt tokig i magen och trycker sig neråt att det ibland känns som om man har huvudet ute redan haha. Men än får det dröja minst 2 veckor till, sen får h*n komma när h*n vill :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0