En liten stund till.


Snart dags att hämta hem lillfisen från dagis. Måste klä på mig lite andra kläder tror jag så man inte bara går runt i myskläder hela dagarna. Tycker att jag inte har gjort annat nu under alla dom här dagarna jag har varit sjuk. Nej, så ett oar jeansleggings och en skön tröja får åka på och mjukisbrallorna får åka av haha.

Om jags kall vara ärlig så skall det bli skönt när Elliot och Pelle väl är hemma här igen. Nu har det varit tyst här ett bra tag, iofs så har jag lyssnat på massor med musik, men saknar Elliots skratt och gnäll hehe <3 Så nu är det bara en liten stund till här hemma, innan det är dags att gå ut i kylan och hämta hem min älskade älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0