Dumma foglossning!


I morse så var jag och pernilla o hämtade den nya vagnen :) Det blev en långpromenad eftersom dom som sålde den bodde så långt ner i stan man kan komma. Vilket som nu har resulterat i en hemsk foglossning. Men vagnen är färdigbäddad och redo att användas sen av bebis. Som jag längtar nu! Bebis får gärna komma om nån vecka hihi. Måste köpa en ståbräda till Elliot också, men det hinner vi ju med. Kanonnöjd är jag iaf med köpet!

Pelle är nere och hämtar Elliot på dagis nu och jag fick stanna hemma. Jag kan knappt röra mig, och bara det har förstört en stor del av min plan som jag skulle göra till Pelle idag :/ Damn it! Vi skall äta en god middag här hemma sen iaf. Skall lyxa till det lite med kött (som Pelle älskar när jag gör), klyftpotatis och sås, med sallad till. Sen får vi se om jags kall baka ihop något till efterrätt kanske?

Nu kom Elliot hem, så nu skall jag pussa massor på honom :) Lägger in några bilder på den nya vagnen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0