Denna jäkla vinter!


Jag trodde verkligen att vintern skulle vara över nu när snön var nästan helt borta. I onsdags så hade jag världens vårkänslor men dagen efter när man tittade ut så var det snöstorm! Vad är det här för väder?? Idag har vi iaf turen att få strålande sol, men ännu bättre hade det varit om det var bar mark.

Idag känner jag mig ganska pigg faktiskt. Öronen värker inte, utan bara näsan är mitt stora problem idag. Den rinner hela tiden och får använda 10 miljoner näsdukar varje dag känns det som. Men får se vad vi hittar på här hemma idag. Elliot är på jättebra humör och leker så fint med sina leksaksdjur på golvet just nu. Det blir att leka lite med honom och kanske skall man våga sig ut senare idag? Kan inte sitta inne längre. Jag blir seriöst tokig och en liten promenad i kvarteret skadar nog inte?

I natt så hade jag en sån där dröm man får när man börjar närma sig förlossningen. Jag drömde att plutten var på väg, men man kommer aldrig så långt. Inte jag iaf, förens det är dags att vakna o gå på toa. Men mysigt var det och jag längtar jättemycket nu. Vi får se när h*n vill titta ut :) Igår hade jag nog dom värsta förvärkarna hittills. Men det är ju en liten fjärt i rymden med vad som kommer sen när dom riktiga värkarna sätter igång. Men på nått sätt så längtar jag efter att få dom med. Då vet man att man snart är framme vid mål :)

Dags att leka lite nu och sätta igång dagen på riktigt!


När skall du titta ut lilla älskling?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0