Är det meningen?


Är det meningen att man skall ha så här ont när man är gravid? Jag tror nog det. Gick en promenad ner till affären med Pernilla o hennes familj för två timmar sen. Vi gick i lagom takt utan att jag kände då att jag fick ont, men nu i efterhand så straffar det sig tydligen. Har så ont att man knappt kan ta sig framåt med Elliot i famnen ens. Tur att han är stor nog att kunna gå själv hehe.

Vi har iaf ätit lunch nu. Lite sent, men Elliot somnade innan vi skulle gå så fanns inget att göra åt det. Men men, han sov bara en kort stund och börjar bli trött nu igen. Så det blir nog en liten tupplur för både honom och mig tror jag. Måste sträcka ut på kroppen och vila. Så får vi se sen om jag orkar baka några kladdkakemuffins till fika idag. Känner mig riktigt mysig idag och vill bara mysa om allt här hemma haha :P

Har jag sagt att jag älskar min familj väldigt mycket? :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0