Alla <3 dag


Fast för oss känns det precis som en vanlig måndag. Vi firade ju vår dag för 2 veckor sen och det tycker jag är mer viktigt. Fast nått kanske vi hittar på idag, tillsammans med Elliot :)

Annars idag är det inte mycket på listan som skall göras. Städa toan och dra ett varv med dammsugaren. Och sen om jag får någon tid över för Elliot så skall jag packa väskan som skall med till förlossningen och sen fixa med bebisens säng. Elliot är förbaskat intensiv idag! Han tjatar och gnäller hela tiden och får han inte som han vill (t ex så vill han ha kex innan frukost och välling) så blir det ett herrans liv och får världens utbrott. Vi har gått på varv här hemma hela tiden från det att vi vaknade. Vi leker och försöker underhålla honom konstant, men gå på toa ifred vill man ändå. Men det är skillnad på vad man vill och får *suck*. Han har defenitivt vaknat på helt fel sida idag. Tur att mitt tålamod är högt idag, annars hade jag blivit tokig.

Pelle skall iväg sen till sin utbildning, så det blir bara jag och Elliot här hemma sen. Så jag får se hur mycket jag hinner med idag. En tripp till affären blir det nog med, eller så får Pelle passa på när han är på väg hem. Har ganska ont idag så jag vet inte hur mycket jag orkar med.

Vad Elliot är söt, det går verkligen inte att bli arg på honom eller nått när han gör någon dumhet, för han är så förbaskat söt haha! <3 Min lilla bubbe <3

Kommentarer
Postat av: Jag

Såååå snygg den blev :-) ska med fixa lite med min sen. Hoppas att ni får en bara alla hjärtans dag

2011-02-14 @ 10:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0