Vrålåk och glada ungar!

Vid kl. 18 var vi hemma ungefär och ni kan ju tänka er vad jag gjorde när Svea och Henrik hade åkt, packade upp vagnen. Så ivrig att händerna skakade haha. Fem minuter senare stod den där i vardagsrummet ihopmonterad och luktade ny. Elliot ville provsitta och det fick lillebror också göra :) så jag tog med dom ut på en sväng till affären medans Pelle lagade mat. Köpte en påse chips till min duktiga älskling som hade städat och fixat så fint tills jag och Ian kom hem. Elliot och Ian somnade båda två i vagnen för natten och sov väldigt gott hihi. Jag och älsk har sett några avsnitt av Stargate Atlantis innan läggdags. Så nu ligger vi i sängen o skall sova. Barnen sover gott än så länge så man får passa på o försöka sova då med. I morgon blir det att köpa mjuklift till vagnen, handla hem mat till helgen och gå några ärenden på stan :) sov så gott! I morgon kommer det kloka inlägg med bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0