Vilket väder vi har haft idag då!

Det har nästan regnat hela dagen. Det kom in två blöta herrar förut efter att dom hade handlat hehe. Pelle hade glömt att ta med regnskyddet till vagnen som Elliot sitter i och på hemvägen så regnade det som tusan, ja då kan man inte räkna med annat än att allt blir blött. Det har verkligen inte hänt ett dugg hemma hos oss idag. Vi har lekt med barnen som för övrigt ligger och sover för natten nu.

Jo en sak har hänt idag! Vi skall köpa en ny vagn på tisdag :) En syskonvagn! Det behövs nu när Elliot älskar att åka vagn igen plus att vi vill ha nått bra till vintern som går att dra båda barnen i. Bra att ha när jag skall till dagis med Elliot när Pelle jobbar bland annat. Kanonfin och en sån som jag har letat efter! Jag ogillar vagnar som har sittdelarna vända framåt och inte mot mig. Men eftersom Elliot älskar att åka framåt och jag vill ha Ian mot mig så trodde jag att det var omöjligt tills jag hittade den perfekta vagnen som går att ha sittdelarna som man själv vill :)



(Bild lånad från google.se)

Nu skall jag och älskling sätta oss och kolla på film. Det blir Mr.Deeds ikväll :) Den var länge sen man såg. Vad har ni gjort idag? Och har vädret sett ut så här hos er också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0