Tisdag

Det vart inget bloggande igår, men tur är väl det för jag var inte på allt för bra humör igår. Framåt kvällen vart det bra och jag var ute och gick med Anna. Det var skönt även fast det regnade lite grann.

Idag är jag däremot på bra humör, dock en aning trött. Ian sover just nu men ändå kan jag inte sova med honom. Kanske blir en lur sen i eftermiddag istället. Får se hur jag känner då. Elliot är ledig från dagis idag, så vi skall nog till lekplatsen en stund efter att han har sovit middag. Annars händer det inget speciellt idag. Jag vill att det skall hända nått roligt men det blir ju vad man gör det till eller hur?

Igår så satt vi och klurade lite på att resa iväg en helg i höst. Först tänkte vi åka till Sundsvall för att hälsa på min lillebror David och hans tjej Jessica, men det var alldeles för krångligt och för dyrt att åka dit. Men iväg vill vi och nu skall vi boka hotell någonstans i Sverige med Sandra och Jesper. Se en stad vi aldrig sett förut och bara mysa. Jag har väl lite krav på hotell och har hittat några fina som Scandic har. Hittade ett i Falun med allt som jag vill ha hihi ;P Men nu får vi ju se vad Sandra och Jeppe säger med. Vi måste bestämma tillsammans och lägga fram en reseplan. Men vi hade väl tänkt att vi åker i oktober någon gång :) Det kommer nog bli en mysig helg!

Jag skall väl ta och hoppa in i duschen nu. Sen är det nog dags att börja med lunchen :) Bjuder på lite bilder från dom senaste dagarna!


Min fina familj <3

Min älskade klätterapa :P

Tai-woken jag gjorde i lördags :) Det var riktigt gott skall ni veta!

Äppelpajen jag bakade i söndags :)

Knasbollen Elliot igår <3

Lillfisen Ian <3

En grode jag och Anna stötte på igår när vi var ute och gick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0