Städarväder

Jag vet inte vad det är med mig, men oftast när det är förmiddag brukar jag vara trött och seg och det tar flera timmar för mig att vakna till och bli människa. Men idag så är jag på hugget och har redan städat av lite grann. Känner att det är tvunget och varför inte passa på när Elliot är på dagis? Ian ligger och sover just nu så man får väl köra på i snabb takt så man kanske hinner klart innan han vaknar. Det är ju inte så mycket att göra, men det vardagliga plocket av leksaker, bädda sängen osv osv.

Vi får se vad det blir av dagen idag. Jag har två stora blåsor en bakom underläppen och en bak på tungan och det gör att det är lite jobbigt att prata idag :/ Dumma blåsor. Skall med Frey på stan en sväng och sen hämta Elliot.

Nej, rädda blommorna från Skrållan som tydligen tycker att hennes privata grönsaksodling måste skördas haha :P Och sen städa vidare.



Mitt forna jag :P Och jag kommer åter!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Är väl skönt att få vara lite pigg :D

2011-08-11 @ 12:21:57
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0