Soffhäng med mina fina små <3

Nu är man hemkommen från promenaden med Frey :) Skönt var det att gå, men jag gjorde misstaget att ta på mig jeans när det är typ 25 grader varmt! Jag trodde det var kallt ute eftersom det var det igår. Men icke, höll på o svettas ihjäl haha. Gick till Willys och handlade lite med. Plus att jag fixade självscanning-kort till det nya Willys som öppnar nästa vecka, då fick man en mörk chokladkaka som present :) Perfekt till helgen!

Nu skall jag slänga upp mina ben i soffan och vila en stund med familjen. Elliot och Pelle skall väl gå ut till lekparken om en stund, men jag stannar inne med Ian. Han har inget tålamod alls till att ligga och hänga i vagnen och jag skulle svettas ihjäl :P

Vad gör ni en dag som denna?


En busig liten fis som vill äta upp kameran :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0