Sista dagen nu då



Jahopp, nu åker vi i morgon. Som vanligt när man är här så rusar dagarna förbi och helt plötsligt så är man hemma igen och man tror att allt har varit en dröm. Nästa gång blir det nog några dagar längre. Men det skall bli urskönt att få komma hem till Pelle, kissarna och alla fina vänner o familj. Sen framför allt att få ligga och sova i sin säng, se vad man vill på tv och få göra vad man vill.

Det mesta är redan packat, bara lite småsaker kvar. Elliot och Ian sover nu. Vi skall snart se på tv efter att mamma har duschat klart. Det känns lite sorgligt alltihop, men vi får ju nästan hala dagen i morgon med så man skall inte klaga :)

Idag så har vi träffat Camilla och hennes älskade hund Ditte. Än idag kommer Ditte ihåg mig och blev lika glad nu som då när vi var små. Fina vovve! Sen så har vi bara varit här hemma och umgåtts. Jag väntar på att min lillebror Simon skall höra av sig så man kan få träffa honom och lämna fadderbrevet till honom, men han jobbar nog ännu. Synd att han inte får träffa barnen. Några vänner till familjen kom hit idag med för att säga hej då till oss. Mamma och Jens åker ju också över till fastlandet för att gå på morbror Arnes begravning (min mammas morbror, men vi kallade honom för det). Vännerna åker hem på fredag, så sista gången för i år vi ses.

Nu skall jag sätta mig i soffan och njuta av lugnet :) Hoppas ni får en fin kväll! Jag hör av mig i morgon om jag får tid sen när jag har kommit hem. Kanske pussar sönder Pelle hela kvällen ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0