Promenad i solen

I förmiddags gick vi upp till Pelles föräldrar för att hälsa på och vi blev bjudna på lunch. Det blir aldrig tråkigt när man är där hehe. Elliot somnade innan lunch och sov till ett ungefär. Då gick jag med barnen och mötte en tjej som har en dotter som är lite mer än en timme yngre än Ian. Vi låg på förlossningen samtidigt med andra ord och vi bor bara en halvtimmes promenad härifrån. Det var jättekul att prata och ni kan ju tänka er att vi hade massor att prata om. Detta skall vi göra om fler gånger, låta barnen leka lite och fika. Så det blev en promemnad i solen och var nog ute två timmar innan jag och barnen kom hem igen :)

Snart dags att göra middag, men först skall jag sitta lite till här och lyssna på musik o kolla runt på nätet. Kolla på CDON.com om hur mycket OTH kostar. Har ju 3 säsonger, men hade 4, fast lånade ut den men fick aldrig tillbaka den. Vill ha komplett samling! Och jag ÄLSKAR OTH galet mycket.

Vad gör ni en dag som denna? Skolan kanske har börjat för en del igen?

Igår så vart det inte speciellt lugnt iaf hehe. Vi bestämde oss för att städa och fixa i vårt uteförråd och jag kan lova att det var STÖKIGT! Vi har ju bara slängt in allt haha. Men nu är det städat och ordning. Kartongerna står på rad och på varandra och vi har en slänghög med bara skräp och skit. Skönt att det blev gjort någon gång så att man kan få in utemöblerna, leksaker mm.

Nej nu skall jag njuta av musiken och som sagt kolla OTH-säsonger :D Slänger in lite nya bilder med!


Ian har det roligt hemma hos faster Svea i torsdags :)

Jag är ute och provkör den nya vagnen på torsdagskvällen :)

Här sitter man bra här :D

Elliot sitter bra han med :)

Mina stora älsklingar <3

Barnens farmor och farfars hund Ozzy :)

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Jag har lagt upp en ny tävling där du kan vinna konsertbiljetter till Britney Spears samt hennes nya parfym. Var gärna med! :D



http://adaras.se/2011/september/vinn-biljetter-till-britney-spears-konsert-oc.html#comment



Var gärna med och tävla om en chilladress:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-chilladress.html#comment

och en valfri vara från uffessakerochting:

http://adaras.se/2011/september/vinn-en-valfri-vara-fran-uffessakerochting.html#comment



Hoppas du vill vara med! :)



Ha en bra dag!

Kram! <3

2011-09-27 @ 12:25:53
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0