Notera vad klockan är

Ian har precis haft ett litet argt utbrott. Han var hungrig och ibland när jag är yrvaken kan det ta någon minut innan jag förstår vad han egentligen vill. Och nu efter utbrottet, efter att han har somnat om med tröst och magen full av mat så vart jag himlans pinknödig (oviktig information, jag vet) så blev jag så klart tvungen att gå upp för att gå på toaletten och sen för att gå vidare mot köket o dricka nått. Jag tror att jag ser saker, vilket som skrämmer mig. Och allt resulterar en mörkrädd och en pigg Fanny som skall kliva upp igen om 3 timmar för då måste Elliot upp för han skall till dagis. Men jag skall försöka somna om nu, var bara tvungen att skriva av mig och för att bli trött igen. Jag tror jag lyckades ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0